1. Personlige oplysninger
Antal deltagere: {{model.Antal}}
Hold
FL studio - 6 mødegange (Niveau: Begyndere/ let øvede)Hold Nr.
302243Første mødegang
25. maj 2021 15:00Tilmeldingsfrist
Ingen tilmeldingsfristUnderviser(e)
Julius SylvestLokale
Vest - Rytmisk CenterVesterbrogade 107 E
1674 København V
Skole
Rytmisk CenterTlf.: 33 22 59 84
CVR.: 88070917
Betalingskort du kan betale med
-
American Express
-
Dankort
-
Mastercard
-
MobilePay
-
Visa
Har du tilmeldt dit barn. Anfør dine egne oplysninger her.
Betingelser
BETINGELSER I FORBINDELSE MED TILMELDING PÅ RYTMISK CENTER
Afsnit 1 – Voksne
Afsnit 2 – Børn og Unge
Afsnit 3 – De Intensive
Afsnit 4 – Force Majeure herunder COVID 19 forholdsregler
Afsnit 5 - GDPR
1) VOKSNE
Forudsætninger
Til sammenspil og instrumentalundervisning sørger vi for de tunge ting såsom: Klaver, trommesæt, congas, PA-anlæg, synthesizer, forstærkere mv. Du skal selv medbringe de lette ting, dvs. trommestikker, blæser instrument, strengeinstrument samt kabler til bas og guitar.
På vores musikproduktionskurser er det en forudsætning at du kan medbringe din egen laptop med relevant DAW installeret samt hovedtelefoner.
Frameldingsregler
Framelding skal ske senest 14 dage før kursusstart. Ved rettidig framelding tilbagebetales det indbetalte beløb. Dog opkræves der 250 kr. i administrationsgebyr.
Er der mindre end 14 dage til kursusstart, er tilmeldingen bindende. Kursusgebyret refunderes ikke uanset årsag til frameldingen. Såfremt Rytmisk Center må aflyse et kursus, tilbagebetales det fulde kursusgebyr. I tilfælde af aflyste mødegange Såfremt enkelte mødegange aflyses, gives erstatningsundervisning, normalt ved kursusforlængelse, eller efter nærmere aftale på holdet.
Forbehold
Vi tager forbehold for skift af underviser samt brug af vikar på holdene. Endvidere tages forbehold for udsættelse af programsat holdstart i max. 2 uger, i disse tilfælde forlænges holdet tilsvarende. Vi tager også forbehold for, at der i sjældne tilfælde kommer ændringer af undervisningssted.
Kan et hold ikke etableres, f.eks. på grund af for få tilmeldinger, bliver du tilbudt en plads på et lignende hold, eller om du ønsker det, returneres hele gebyret.
Framelding skal ske skriftligt til kontoret eller pr. e-mail på:
rc@rytmiskcenter.dk2) BØRN OG UNGE
Forudsætninger
Til sammenspil og instrumentalundervisning sørger vi for de tunge ting såsom: Klaver, trommesæt, congas, PA-anlæg, synthesizer, forstærkere mv. Du skal selv medbringe lette ting dvs. trommestikker, blæser instrument, strengeinstrument samt kabler til bas og guitar.
På vores musikproduktionskurser er det en forudsætning at du kan medbringe din egen laptop med relevant DAW installeret samt hovedtelefoner.
Frameldingsregler
Hvis du framelder dig holdet, dog senest inden holdets 3. mødegang, returneres kontingentet minus kr. 250,- i administrationsgebyr. Herefter er tilmeldingen bindende. Kontingentet refunderes ikke uanset årsag til framelding.
OBS: På sommerskolen og i øvrigt på weekend- og ugekurser (op til 5 dages varighed) gælder det, at tilmeldingen er bindende fra 2 uger før kursusstart.
Framelding skal ske skriftligt til kontoret eller pr. mail på: bu@rytmiskcenter.dk
Såfremt Rytmisk Center må aflyse et hold, tilbagebetales det fulde kontingent.
I tilfælde af aflyste mødegange
Såfremt enkelte mødegange aflyses af underviser eller Rytmisk Center, gives erstatningsundervisning, normalt ved kursusforlængelse, eller efter nærmere aftale på holdet.
Forbehold Vi tager forbehold for skift af underviser samt brug af vikar på holdene. Vi tager også forbehold for, at der i sjældne tilfælde kommer ændringer af undervisningssted. Endvidere tages forbehold for udsættelse af programsat holdstart i max. 2 uger, i disse tilfælde forkortes sæsonen og kontingentet reduceres.
Kan et hold ikke etableres, f.eks. på grund af for få tilmeldinger, bliver du tilbudt en plads på et lignende hold, eller om du ønsker det, returneres hele kontingentet.
3) DE INTENSIVE
Forudsætninger
Til sammenspil og instrumentalundervisning sørger vi for de tunge ting såsom: Klaver, trommesæt, congas, PA-anlæg, synthesizer, forstærkere mv. Du skal selv medbringe de lette ting, dvs. trommestikker, blæser instrument, strengeinstrument samt kabler til bas og guitar.
På vores musikproduktionskurser er det en forudsætning at du kan medbringe din egen laptop med relevant DAW installeret samt hovedtelefoner.
Tilmelding, framelding og tilbagebetaling
Depositummet på 1000,- kr. er en forudsætning for at komme i betragtning til kurset. Depositummet bliver fratrukket kursusprisen ved optagelse, og tilbagebetalt ved afslag.
Hvis du efter den vejledende optagelsesprøve har fået positivt svar, og alligevel ønsker at framelde dig, mister du dit depositum. Er der mindre end 14 dage til kursusstart, er tilmeldingen bindende. Kursusgebyret refunderes ikke uanset årsag til frameldingen.
Såfremt Rytmisk Center må aflyse et kursus, tilbagebetales det fulde kursusgebyr.
Framelding skal ske skriftligt til afdelingsleder Lis Wessberg pr. mail
liw@rytmiskcenter.dkI tilfælde af aflyste mødegange
Såfremt enkelte mødegange aflyses, gives erstatningsundervisning, normalt ved kursusforlængelse, eller efter nærmere aftale på holdet.
Forbehold
Vi tager forbehold for skift af underviser samt brug af vikarer på kurset. Vi tager også forbehold for, at der i sjældne tilfælde kommer ændringer af undervisningssted. Endvidere tages forbehold for udsættelse af kursus start i max. 2 uger. I disse tilfælde forlænges kurset tilsvarende.
Kan et kursus ikke etableres, f.eks. på grund af for få optagne, bliver du tilbudt en plads på et lignende kursus, eller om du ønsker det, returneres hele gebyret.
4) FORCE MAJEURE
Særlige betingelser vedr. Covid 19. Læs mere her: https://rytmiskcenter.dk/covid-19/
5) GDPR
Du accepterer endvidere:
· At vi må kontakte dig via mail, SMS og telefon, i forbindelse af kursusrelevant information, herunder gentilmelding, vedr. det kursus du er tilmeldt.
Rettigheder Alle er jf. gældende lovgivning garanteret følgende rettigheder:
1.Retten til at modtage oplysning om en behandling af sine personoplysninger (oplysningspligt).
Man har som udgangspunkt ret til at vide, hvem der er dataansvarlig, hvad formålet med behandlingen er, og hvem der modtager/behandler oplysningerne.
Denne Persondatapolitik indeholder som udgangspunkt alle disse informationer.
2.Retten til at få indsigt i sine personoplysninger (indsigtsret). Man kan bede om at få at vide, hvilke oplysninger vi behandler samt en evt. udskrift eller kopi af de indsamlede oplysninger.
3.Retten til at få urigtige personoplysninger berigtiget (retten til berigtigelse).
Hvis man mener, at oplysninger vi har om pågældende er forkerte, unøjagtige eller mangelfulde, kan man bede om at få oplysningerne rettet.
4.Retten til at få sine personoplysninger slettet (retten til at blive glemt).
Hvis man mener, at de oplysninger vi har om pågældende ikke er nødvendige i forhold til det formål, som de oprindelig er indsamlet til, kan man bede om at få oplysningerne slettet. Vær dog opmærksom på, at vi har pligt og ret til at opbevare visse personoplysninger for at overholde reglerne i Folkeoplysningsloven og de kommunale retningslinjer samt bogføringspligten.
5.Retten til at flytte sine personoplysninger (dataportabilitet). Man har som udgangspunkt ret til at modtage oplysninger om sig selv i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format, og man har ret til at overføre disse oplysninger til en anden virksomhed.
6.Retten til at gøre indsigelse
Man har ret til at gøre indsigelse mod at personoplysninger anvendes til bl.a. direkte markedsføring og profilering. Vi bruger dog ikke profilering og evt. markedsføring vil altid være knyttet til et eksplicit samtykke.
Ved henvendelse til os vedr. et af ovenstående punkter (indsigt, berigtigelse, sletning mm.) får man senest en måned efter en besked om, hvad vi gør ved henvendelsen. Hvis man f.eks. beder om at få sine oplysninger rettet eller slettet, vil vi normalt undersøge, om alle betingelser er opfyldt, herunder om der er hjemmel i lovgivningen for fortsat behandling af data. Hvis vi vurderer, at indsigelsen er berettiget, sørger vi for at imødekomme anmodningen.