1. Personlige oplysninger
Antal deltagere: {{model.Antal}}
Hold
Trommekurset - DAG - Start februar 2020Hold Nr.
300268Første mødegang
17. februar 2020 09:00Tilmeldingsfrist
Ingen tilmeldingsfristUnderviser(e)
Skiftende undervisereLokale
Rytmisk CenterVesterbrogade 107 E
1674 København V
Skole
Rytmisk CenterTlf.: 33 22 59 84
CVR.: 88070917
Betalingskort du kan betale med
-
Dankort
-
Mastercard
-
Visa
Har du tilmeldt dit barn. Anfør dine egne oplysninger her.
Betingelser
Accept af Rytmisk Centers brug af dine personoplysninger samt rettigheder
Ved tilmelding accepterer du, at vi beholder dine data Jf. Bogføringslovens §10 i 5 år, regnet fra udgangen af det pågældende regnskabsår, hvor kursusforløbet sidst er gennemført. Herunder dit navn og efternavn, adresse, fødselsdato/CPR nr., mail adresse, telefonnummer, kommunal tilknytning (herunder handlekommune, betalingskommune og opholdskommune). Dine data opbevares sikkert – se i øvrigt vores Persondatapolitik i Rytmisk Center her.
Du accepterer endvidere:
· At vi må kontakte dig via mail, SMS, telefon eller pr. brev i forbindelse med tilbud om gentilmelding af det kursus du er tilmeldt.
· At vi må kontakte dig med andre kursusrelevante informationer.
Rettigheder
Alle er jf. gældende lovgivning garanteret følgende rettigheder:
1.
Retten til at modtage oplysning om en behandling af sine personoplysninger (oplysningspligt). Man har som udgangspunkt ret til at vide, hvem der er dataansvarlig, hvad formålet med behandlingen er,og hvem der modtager/behandler oplysningerne.
Denne Persondatapolitik indeholder som udgangspunkt alle disse informationer.
2.
Retten til at få indsigt i sine personoplysninger (indsigtsret).
Man kan bede om at få at vide, hvilke oplysninger vi behandler samt en evt. udskrift eller kopi af de indsamlede oplysninger.
3.
Retten til at få urigtige personoplysninger berigtiget (retten til berigtigelse).
Hvis man mener, at oplysninger vi har om pågældende er forkerte, unøjagtige eller mangelfulde, kan man bede om at få oplysningerne rettet.
4.
Retten til at få sine personoplysninger slettet (retten til at blive glemt).
Hvis man mener, at de oplysninger vi har om pågældende ikke er nødvendige i
forhold til det formål, som de oprindelig er indsamlet til, kan man bede om at få
oplysningerne slettet. Vær dog opmærksom på, at vi har pligt og ret til at opbevare visse personoplysninger for at overholde reglerne i Folkeoplysningsloven og de kommunale retningslinjer samt bogføringspligten.
5.
Retten til at flytte sine personoplysninger (dataportabilitet).
Man har som udgangspunkt ret til at modtage oplysninger om sig selv i et
struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format, og man har ret til at overføre disse oplysninger til en anden virksomhed.
6.
Retten til at gøre indsigelse
Man har ret til at gøre indsigelse mod at personoplysninger anvendes til bl.a. direkte markedsføring og profilering. Vi bruger dog ikke profilering og evt. markedsføring vil altid være knyttet til et eksplicit samtykke.
Ved henvendelse til os vedr. et af ovenstående punkter (indsigt, berigtigelse, sletning mm.) får man senest en måned efter en besked om, hvad vi gør ved henvendelsen. Hvis man f.eks. beder om at få sine oplysninger rettet eller slettet, vil vi normalt undersøge, om alle betingelser er opfyldt, herunder om der er hjemmel i lovgivningen for fortsat behandling af data. Hvis vi vurderer, at indsigelsen er berettiget, sørger vi for at imødekomme anmodningen.
Se i øvrigt vores Persondatapolitik i Rytmisk Center her.
Voksne dag
Tilmelding og optagelse
Når du har fundet dit ønskehold kan du gå direkte til online tilmelding. Optagelse sker i den rækkefølge, vi modtager tilmelding. Du kan vælge mellem kortbetaling eller bankoverførsel.
Når du er blevet optaget, sender vi et mødekort som bekræftelse, med detaljerede oplysninger om tid og sted.
Venteliste
Skulle holdet være overtegnet, og du ikke kan finde et alternativ, så kan du alligevel gå videre med tilmeldingen for at blive placeret på en venteliste. Det koster ikke noget. Vi vil så kontakte dig, hvis der opstår plads på holdet.
Pris og betaling
Find den aktuelle pris, ved at klikke dig ind på det enkelte hold. Du betaler online med betalingskort eller bankoverførsel ved tilmelding. Beløbet trækkes førstkommende bankdag.
Nedsat kursuspris
SAP (studerende, arbejdssøgende, pensionist)
København og Frederiksberg giver tilskud til nedsættelse af kursusprisen, hvis du bor i en af kommunerne og ved kursusstart er:
// Studerende med SU eller har en uddannelseskontrakt
// Efterlønsmodtager eller førtidspensionist
// Folkepensionist
// Modtager af dagpenge eller kontanthjælp
OBS: Ved tilmelding betales fuld kursuspris og tilskuddet udbetales efterfølgende, når vi har modtaget dokumentation, gerne i kopi på mail, af SU-støttemeddelelse, uddannelseskontrakt, bevis på efterløn eller førtidspension. For arbejdsledige er en aktuel tro- og love erklæring dog tilstrækkelig.
Hvad skal du medbringe
Til sammenspil og instrumentalundervisning sørger vi for de tunge ting såsom: Klaver, trommesæt, congas, PA-anlæg, synthesizer, forstærkere mv. Du skal selv medbringe “håndvåben”, dvs. trommestikker, blæserinstrument, strengeinstrument (plus ledning til de el-drevne).
Frameldingsregler
Framelding skal ske senest 14 dage før kursusstart. Ved rettidig framelding tilbagebetales det indbetalte beløb. Dog opkræves der 250 kr. i administrationsgebyr.
Er der mindre end 14 dage til kursusstart, er tilmeldingen bindende. Manglende fremmøde giver ikke ret til tilbagebetaling.
Såfremt Rytmisk Center må aflyse et kursus, tilbagebetales det fulde kursusgebyr.
Framelding skal ske skriftligt til kontoret eller pr. e-mail på: rc@rytmiskcenter.dk
Underviserne
Underviserne på Rytmisk Center er selv udøvende musikere med undervisningserfaring. Vi har over 170 undervisere tilknyttet.
Undervisningsstederne
Rytmisk Center *)
Vesterbrogade 107 E, 1620 København V
*) Adgangsmulighed for handicappede. Kontakt kontoret på tlf. 33225984 herom ved tilmelding.
k.u.b.a.
Øster Farimagsgade 16 B, 2100 København Ø
Kulturhuset Pilegården
Brønshøjvej 17, 2700 Brønshøj
Hovedsæsonerne
Se under det enkelte hold, hvor mange mødegange der er, og hvornår der er sæsonstart.
I tilfælde af aflysning
Såfremt undervisningen aflyses gives erstatningsundervisning, normalt ved kursusforlængelse, eller efter nærmere aftale på holdet.
Forbehold
Vi tager forbehold for skift af underviser. Endvidere tages forbehold for udsættelse af programsat holdstart i max. 2 uger. I disse tilfælde forlænges holdet naturligvis tilsvarende
Børn og unge
Tilmelding og optagelse
Når du har fundet dit ønskehold, kan du gå direkte til online tilmelding. Optagelse sker i den rækkefølge, vi modtager både tilmelding og betaling. Derfor anbefaler vi, at du betaler samtidig med tilmeldingen. Du kan anvende betalingskort eller bankoverførsel.
Når du er blevet optaget, sender vi et mødekort som bekræftelse med mere detaljerede oplysninger om underviser, tid og sted.
Venteliste
Skulle holdet være overtegnet, og du ikke kan finde et alternativ, så kan du alligevel gå videre med tilmeldingen, for at blive placeret på en venteliste. Det koster ikke noget. Vi vil så kontakte dig, hvis der opstår plads på holdet.
Pris og betaling
Find den aktuelle pris ved at klikke dig ind på det enkelte hold. Du betaler online med betalingskort eller bankoverførsel ved tilmelding. Beløbet trækkes førstkommende bankdag.
Søskenderabat
Fuld pris for ældste barn. Mindre søskende får 25 % rabat, som fratrækkes kontingentet. Kontakt kontoret for betaling, hvis du tilmelder en eller flere søskende.
Hvad skal du medbringe
Til sammenspil og instrumentalundervisning sørger vi for de tunge ting såsom: Klaver, trommesæt, congas, PA-anlæg, synthesizer, forstærkere mv. Du skal selv medbringe “håndvåben”, dvs. trommestikker, blæserinstrument, strengeinstrument (plus ledning til de el-drevne).
Frameldingsregler
Hvis du framelder dig senest 14 dage før kursets start, returneres kontingentet. Ved senere framelding – dog senest inden holdets 3. mødegang – returneres deltagergebyret minus kr. 250,- i administrationsgebyr.
OBS: På sommerskolen og i øvrigt på weekend- og ugekurser (op til 5 dages varighed) gælder det, at tilmeldingen er bindende fra 2 uger før kursusstart.
Framelding skal ske skriftligt til kontoret eller pr. mail på: rc@rytmiskcenter.dk
Underviserne
Underviserne på Rytmisk Center er udøvende musikere og dansere med en hel del undervisningserfaring. Vi har over 170 undervisere tilknyttet.
Du er velkommen til at kontakte underviseren om niveau mv.
Undervisningsstederne
Rytmisk Center *)
Vesterbrogade 107 E, 1620 København V
*) Adgangsmulighed for handicappede. Kontakt kontoret på tlf. 33225984 herom ved tilmelding.
k.u.b.a.
Øster Farimagsgade 16 B, 2100 København Ø
Kulturhuset Pilegården
Brønshøjvej 17, 2700 Brønshøj
I tilfælde af aflysning
Såfremt undervisningsaktiviteten aflyses af underviser eller Rytmisk Center, gives erstatningsundervisning, normalt ved kursusforlængelse, ellers efter nærmere aftale på holdet.
Forbehold
Vi tager forbehold for skift af underviser og vikardækning. Endvidere tages forbehold for udsættelse af programsat holdstart. I disse tilfælde forkortes sæsonen og kontingentet reduceres.
De intensive
Tilmelding og den vejledende optagelsesprøve
Når du har fundet din ønskelinje kan du gå direkte til online tilmelding. Vær opmærksom på, at du tilmelder dig den vejledende optagelsesprøve, og altså ikke er garanteret en plads. Herefter indbetaler du depositum på 1000,- kr. Du kan vælge mellem dankortbetaling eller bankoverførsel. Depositummet bliver fratrukket kursusprisen ved optagelse og tilbagebetalt ved afslag.
Det er en forudsætning, at vi har modtaget depositum, for at du kan gå til den vejledende optagelsesprøve. Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi dig en mail med information om dato, tidspunkt og indhold vedr. den vejledende optagelsesprøve.
Pris og betaling
Find den aktuelle pris i holdteksten ved den aktuelle linje.
Kurset betales 14 dage før sæsonstart. Kursusprisen kan deles op i 2-3 rater efter aftale med kontoret.
Nedsat kursuspris
SAP (studerende, arbejdssøgende, pensionist)
København og Frederiksberg giver tilskud til nedsættelse af kursusprisen, hvis du bor i en af kommunerne og ved kursusstart er:
// Studerende med SU eller har en uddannelseskontrakt
// Efterlønsmodtager eller førtidspensionist
// Folkepensionist
// Modtager af dagpenge eller kontanthjælp
OBS: Ved tilmelding betales fuld kursuspris og tilskuddet udbetales efterfølgende, når vi har modtaget dokumentation, gerne i kopi på mail, af SU-støttemeddelelse, uddannelseskontrakt, bevis på efterløn eller førtidspension. For arbejdsledige er en aktuel tro- og love erklæring dog tilstrækkelig.
Hvad skal du medbringe
Til sammenspil og instrumentalundervisning sørger vi for de tunge ting såsom: Klaver, trommesæt, congas, PA-anlæg, synthesizer, forstærkere mv. Du skal selv medbringe “håndvåben”, dvs. trommestikker, blæserinstrument, strengeinstrument (plus ledning til de el-drevne).
Frameldingsregler
Hvis du ikke møder op til den vejledende optagelsesprøve, mister du dit depositum.
Hvis du efter den vejledende optagelsesprøve har fået positivt svar, og alligevel ønsker at framelde dig, mister du dit depositum.
Hvis du framelder dig senere end 2 uge før sæsonstart, hæfter du for hele deltagergebyret incl. depositum. Dette gælder også i tilfælde af sygdom og lign.
Underviserne
Underviserne på Rytmisk Center er selv udøvende musikere med undervisningserfaring. Vi har over 170 undervisere tilknyttet.
Du er velkommen til at kontakte underviseren om niveau mv.
Undervisningsstederne
Rytmisk Center *)
Vesterbrogade 107 E, 1620 København V
*) Adgangsmulighed for handicappede. Kontakt kontoret på tlf. 33225984 herom ved tilmelding.
I tilfælde af aflysning
Såfremt undervisningen aflyses gives erstatningsundervisning i bufferugen (den sidste uge af kurset), ved kursusforlængelse, eller efter nærmere aftale på holdet.
Forbehold
Vi tager forbehold for skift af underviser. Endvidere tages forbehold for udsættelse af programsat holdstart i max. 2 uger. I disse tilfælde forlænges holdet naturligvis tilsvarende.